Підтримка
Магазин

Чому передавати показання електролічильника краще через онлайн-сервіси YASNO

YASNO створив онлайн-сервіси, які дозволяють зручно та швидко передавати показання електролічильника. Це можна робити через сайт, Особистий кабінет, мобільний застосунок та чатботів у Viber і Telegram. Розглянемо детальніше можливості сервісів.
29 квітня стартував період передачі показань, який триватиме до 3 травня. Щоб отримувати рахунки з нарахуваннями за фактично спожиту електроенергію, важливо передати показання саме у визначений період щомісяця. А використовуючи для цього сервіси YASNO, на цю дію можна витратити менше, ніж 1 хвилину.
Передати показання електролічильника клієнти YASNO можуть через:
1) Форму на сайті 
Форма дозволяє передати показання без входу в Особистий кабінет, ввівши адресу та/або номер особового рахунка
2) Особистий кабінет і мобільний застосунок 
У даних сервісах можна також побачити показання, передані у попередні періоди, та розрахунки, проаналізувати власне споживання, поспілкуватись з фахівцями постачальника та ін.
3) Чатботи у Viber та Telegram
Їх полюбляють найбільше клієнти, котрі постійно забувають вчасно передавати показання, оскільки чатботи мають функцію нагадування. Вона сповіщає клієнтів, що час передачі показань настав.
«Клієнти YASNO мають п’ять днів для передачі показань електролічильників та п’ять основних онлайн-сервісів, які ми створили, щоб швидко і зручно це зробити.  Є і інші канали, якими можна скористатись, наприклад, через контакт-центр або написавши в соціальні мережі. Словом, усі можливості є, головне - знайти хвилину часу і зробити це будь-яким способом протягом п’яти днів. Тоді ніяких питань з нарахуваннями не буде, вони будуть за фактично спожиті кіловати», - нагадав Сергій Коваленко, генеральний директор YASNO.

 

 

Вас може зацікавити: